FAQ

  • We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mozzbags.nl
  • Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

U kunt bij ons betalen via iDeal, Creditcard, vooraf overmaken, Bancontact / Mr. Cash voor onze Belgische klanten of SofortBanking voor Duitse klanten.

In veel gevallen sturen wij het artikel op naar de leverancier ter reparatie. Het kan 1 tot 2 weken duren voor U het artikel weer terug heeft.

Mocht u gebreken hebben aan uw luiertas, neemt u graag contact op via info@mozzbags.nl zodat wij het probleem z.s.m. kunnen oplossen.

Nee. Voor buitenlandse zendingen gelden hogere tarieven waardoor wij hiervoor € 3,95 verzendkosten moeten rekenen.

Vraag altijd eerst even bij de buren of zij wellicht een pakketje voor U hebben aangenomen. Wanneer dit niet het geval is neem dan contact met ons op en vermeldt altijd Uw ordernummer.

Ja dat kan.

Ja dit is geen probleem. Dit kunt ook op het retourformulier aangeven.

Nee helaas niet tenzij er met het door U bestelde artikel iets mis is buiten Uw schuld om zoals een productiefout of beschadiging. In dat geval zullen wij de kosten voor het retour zenden vergoeden.

Het retourformulier vind u hier. Let wel op dat retourneren binnen 14 dagen dient te gebeuren.

1 werkdag (voor 16.00 uur besteld zelfde dag verzonden) uw bestelling wordt verzonden door PostNL helaas hebben wij geen invloed op storingen of vertragingen bij PostNL

Load More

De waardering van www.mozzbags.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 45 reviews.