Veelgestelde vragen
Wat zijn de verzendkosten?
- Bestellingen vanaf € 35,- > Gratis
- Bestellingen onder € 35,- > € 3,50
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor 16.00 uur besteld zelfde dag verzonden. Uw bestelling wordt verzonden door PostNL, DHL of GLS. Helaas hebben wij geen invloed op storingen of vertragingen bij post/pakket diensten.
Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
- We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mozzbags.nl
- Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
Welke betaalmogelijkheden heb ik?
U kunt bij ons betalen via
- IDeal
- Creditcard
- Vooraf overmaken
- Achteraf betalen
- Bancontact / Mr. Cash
- SofortBanking
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Het retourformulier vind u hier. Let wel op dat retourneren binnen 14 dagen dient te gebeuren.
Wat als ik mijn bestelling na een paar dagen nog niet ontvangen heb terwijl deze wel als verzonden gemeld is?
Vraag altijd eerst even bij de buren of zij wellicht een pakketje voor U hebben aangenomen. Wanneer dit niet het geval is neem dan contact met ons op en vermeldt altijd Uw ordernummer.
Tas kapot?
Mocht u gebreken hebben aan uw luiertas, neemt u graag contact op via info@mozzbags.nl zodat wij het probleem z.s.m. kunnen oplossen.
Hoe lang duurt een reparatie?
In veel gevallen sturen wij het artikel op naar de leverancier ter reparatie. Het kan 1 tot 2 weken duren voor U het artikel weer terug heeft
Ik heb me verkeken op de grootte of kleur van mijn artikel, kan ik het ruilen voor een andere?
Ja, dat kan.
Kan ik ook mijn geld terug krijgen als het artikel me toch niet mocht bevallen?
Ja, dit is geen probleem. Dit kunt ook op het retourformulier aangeven.
Kan ik mijn artikel gratis retour sturen?
Nee, helaas niet. Tenzij er met het door U bestelde artikel iets mis is buiten Uw schuld om zoals een productiefout of beschadiging. In dat geval zullen wij de kosten voor het retour zenden vergoeden.